My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Rajtan tajtan

Publicerad 2007-12-13 22:35:44 i Allmänt,

Nu har jag precis gjort klart fotoalbumet som Pelle ska få i julklapp. Beställde över internet, pallar inte sitta och klistra och skit, även fast det är askul. Jag tror inte att den kommer hinna komma i tid til julafton. Den ska ju tryckas och skickas ut och allt möjligt. Suck. Jaja, men han blir nog glad för den i alla fall. Han har tjatat ganska mycket om att man aldrig får se bilder som folk tar digitalt (bl.a. just därför han hänger kvar vid sin gamla med rulle i), så nu får han äntligen sina bilder. :D

Projeket flyter sakta på framåt i ganska maklig takt. Gruppen är verkligen skitbra så vi har i princip inge problem överhuvudtaget utöver det vanliga, d.v.s. att skriva på engelska och hur det ska skrivas enligt textmallen. MEn det blir säkert bra. (:

I morgon var tanken att jag skulle gå och se Preterium med Emma, men tydligen skulle familjen Michélsen (min gudmors familj) komma hit och käka middag och pyssla som vi brukar varje år. Nu blir det såhär igen, att det plötsligt är en massa saker man ska hinna med och vill göra. Förjävligt. Tänkte i alla fall att jag kanske kunde träffa dem innan jag sticker iväg till spelningen.

Det är lucia idag. Snart jul. Det är helt sjukt vad fort tiden går. Helt cp.
Jag minns när vi lussade hos Peter. Vi var ganska många som åkte dit tillsamans, kortvarsel såklart som vanligt (samma med klasströjorna :P). Några var lite utklädda till lucior och stjärngossar och saker. Axel var någon slags trollkarl lr något... Något läskigt i alla fall med en stor mantel eller vad fan det var xD I alla fall tog vi oss hem till Peters lilla stuga...som var tom. Han var inte hemma. *dum dum duuum*
Vi pratade lite med grannen och ringde flera gånger till Peter för att se var han var. Och tillslut, efter typ två timmar svarar han och säger att han är kvar i skolan och rättar prov. Vi var väl lite småsura eftersom vi tvingats ligga där utanför han dörr i en enda stor böghög för att hålla värmen, men allt blev frid och fjöjd när han tillslut kom och vi blev insläppta i värmen.

Det var en lycklig tid det där. Science. <3



... btw. Ruffsi, jag måste sno en förstärkare från dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela