My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Skuru <3

Publicerad 2007-12-19 23:09:35 i Allmänt,

Skuru kommer alltid att ha en egen plats i mitt hjärta.

Vad djupt det där lät då. :P Men va på julmarknaden (eller snarare efter julmarknaden) på skuru iudag. Och så träffade jag min underbaraste finaste Lisa! :D <3<3<3 Älskar henne! ^^
Snodde i alla fall lite glögg och vi minglade med alla gamla söta lärare. :D Sedan när vi kom tillbaka några minuter senare och letade efter Peter Fisherström en omogen tant (nämner inga namn) och sa med sin drygaste röst:
"Ni får inte vara här, Vi ska ha julfest!" (med extra betoning på julfest, som om dom skulle ha världens röjparty och vi inte fick vara med, typ "in your face" eller nåt)
Jaha. Ja men tack för den.
Grejen är ju den att om vi hade kännt henne och haft henne som lärarare hade vi ju fått komma in. Så fult asså.

Kommentarer

Postat av: Mill

Publicerad 2007-12-20 20:08:28

Låt mig citera: Letade efter Peter Fisherström en omogen tant. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela