My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

*tititititing tititing titing*

Publicerad 2007-12-01 23:37:29 i Allmänt,

YOYOYOYOYOYOYOYOYOYOYO!
Jag sitter här och är allmänt seg, men så plötsligt kommer "Everybody wants to be a cat" (hade shuffle på i iTunes) och då vaknade jag. Så nu mår jag super. :D (Nu kom det visst Nightwish)

Pappa har fixat virusprogrammet nu, så jag har laddat ner StepMania (ÄNTLIGEN!). Ruffis sov här igår, så vi satt och spelade och käkade vår egen pastasallad. Sen stack vi till Davido och spelade GuitarHero (och mer StepMania xD). Jag sög på GutarHero, haha´. :P Men men, man kan ju inte vara bra på allt. StepMania är i alla fall lite osyncat här hemma hos mig. Suger balle. Men det finns en inställning så man kan synca låten, men ja fattar inte riktigt hur det funkar. Får ladda ner en dålig låt och försöka lära mig och test med den, så jag inte förstör någon bra, som typ Wokiwoki eller Sweet.

Vi ska tydligen baka ett pepperkakshus i morgon. Eller en borg snarare. Ska bli kul. (: Det blir ju jag som blir arkitekten och antagligen den som dekorerar skiten, så det ska blir skojj. :P Sen blir det årliga julbordet med släkten, eftersom det är första advent (shit, redan advent..).

Jag ska klippa mig snart. Den 17 december. Gott folk, hur ska jag klippa mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela