My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Färgat håret

Publicerad 2007-11-29 10:30:49 i Allmänt,

Färgade håret igår. Najs. (: Eller Emma gjorde det rättare sagt. Det blev fint. Väldigt mörkt, mörkare än vad jag trodde att det skulle bli (nästan svart) fast ja e nöjd. känner deock inte igen mig i spegeln. :P

Datorkunskap igen. Det suger verkligen. Vi ska lämna in en rapport i word och en i powerpoint. Helt onödigt. Varför liksom?? Jaja.. Det slutar väl med att jag sitter på kvällen om en vecka och inte har gjort någonting. Haha.

Vi fick våra projektgrupper igår också. Jag hamnade med Fabian och Amanada. Rätt bra grupp. (: Men vi fick Nord Irland konflikten, vilket jag inte har en aning om vad den handlar om. Nu vet jag i och för sig lite mer än innan. Men långt ifrån vad som egentligen hände. Fan vad jag kommer hata Nord Irland efter projektet. Haha. Jag kommer jobba med det i två hela veckor! Känns ju skönt att det inte är några andra lektioner, men i alla fall. Alla tvåor jag snackat med om projektet säger att vi kommer dö, men lärarna säger att dom gillar att skrämma oss och att projektveckorna är jättetrevliga. Frågan är ju vem man ska leita mest på? Jag tror jag litar mer på tvåorna, även om de överdriver. För lärarna utför inte projektet själva, utan driver det bara och då kan det ju verka lugnt från deras sida.

Jävlar. Måste göra min powerpointgrej. Vete fan vad den ska handla om. KAnske jag tar den som jag hade till egna företaget i nian? .... Fast den måste vara minst tio sidor.. /:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela