My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

kallt, mörkt och äckligt..

Publicerad 2007-11-15 20:26:32 i Allmänt,

Vintern suger. Walle ska precis göra mannagrynsgröt. Och mamma skär frukt till en fruktsallad.
Jag åt välling i morse. Mums. Gjorde du det också Camilla?

Millpill, om du läser d här. Drick nu för fan vatten. Eller välling eller något som har vatten i sig. Jag blir verkligen inte glad om du hamnar på den där jävla infektionsavdelningen. Fy fan för det. Lider verkligen me dej, att du inte kan gå på kent. Du ville ju verkligen se dom.

Skln håller på att ta kål på mig. Jag orkar inte. Jag sover för lite, hittar inte fakta till den där Country Reporten, har tre prov, en deadline och en inlämning nästa vecka, orkar inte göra läxor överhuvudtaget för att tiden i skolan tar all energi. Tänk vad skönt det skulle vara att åka tillbaka till Mexico. Mazunte.

Dessutom går det segt i Mille. Jättesegt. Har liksom inga idéer längre. Vet inte vad som har hänt. Men jag har i alla fall bestämt mig för att måla över bilden som jag målade i sexan, med en ängel, på den där duken. Hoppas den blir lika fin som den är i mitt huvud.

Allt känns så himla hopplöst. Med skolan och betygen och så. Alla betyg som man får kommer ju räknas. Men tänk om man inte orkar bry sig om betygen nu? Om jag är skoltrött nu, vad är jag då i trean? Död? Nja, bara lite bakom flötet kanske... Som vanligt då alltså.

Nu blir det fruktsallad. Sen ska jag titta på mumin. På finska.

Kommentarer

Postat av: Mill

Publicerad 2007-11-19 09:08:59

Jag åt inget till frukost. :P
Men jag försöker. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela