My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Upside down

Publicerad 2007-11-20 15:37:59 i Allmänt,

and when i see you
I really see you upside down
but my brain knows better
it picks you up and turns you around
turns you around, turns you around

---------

Världens vackraste kille går på min skola. Helt sjuk vad vacker han är. Blå ögon, blont hår och brun hud. Han blir säkert lätt brun i solen. Och så händerna. Stora, med ytliga ådror. Han är ganska lång, och muskulös. Men inte för mycket, utan alldeles lagom. Så jävla vacker är han.

Låter som värsta förälskelsen nu. :P Men nejnej. Inte alls. Han är bara så jävla vacker. Så vacker så man nästan hör "änglasång" när man tittar på honom. Om ni fattar? Haha. Nej. Nu låter jag helt dum i huvudet.

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2007-12-01 16:01:14

Om det är någon som fattar så är det jag (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela