My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Wokiwoki

Publicerad 2007-11-19 09:33:40 i Allmänt,

Har den där jävla StepMania låten på hjärnan. xD Folk måste verkligen tro jag är dum i huvudet eller något när jag sitter och rör huvudet i takt till musiken (som ingen annan hör eftersom den är i mitt huvud). Haha. :P

Jag har prov i datakunskap snart. Åt helvet med hela skiten. Varför är det bara esteterna som måste ha datakunskap? "Såhär sparar man ett worddokument" eller "Såhär använder man autosumma i excel". Helt onödigt. Visst, det kanske är bra att kuna, men då kan man väl lära sig det när man väl behöver det? Okej om bild eleverna hade fått lära sig photoshop eller något, något som är roligt och relaterat till det estetiska ämnet. Men hu man använder word, det kan ju alla. Om man nu vill ha datakunskap (vilket ingen jag pratat med vill) så får man välja till det tycker jag. Tänk vad roligt man kunde haft för de 50 poäng som den kursen går på! Jag kunde valt typ klädesign eller något! ... Jag borde nästan skriva ett mejl till vår biträdande rektor och klaga lite. Ja. Det ska jag nog göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela