My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

wooooooooooooooooooooow... jesus.

Publicerad 2007-11-07 18:06:32 i Allmänt,

Idag var det som vanligt samling, höjdpunkten på dagen. ^^

Ni vet Erik som blev kidnappad från en skola (min skola :P) i början av det här årets Idolsäsong? Han gick ju ut förra året. Idag var han alltså med sitt band på samlingen och spelade. :D Oj, fy fan så bra dom var! Var fan helt lyrisk! Så jävla bra!! (Ett plus i kanten är ju att han, Erik alltså, är så jävla snygg. :P) Efteråt gick jag i alla fall fram till dem och sa helt enkelt: "Fy fan va bra ni var!". "Nej tycker du det?" svarade Erik och ni kan ju tänka er vad jag svarade. :P I alla fall så frågade jag den andra gitarristen vad demon kostar, vilket var 39 kr. Men jag kom ju på att jag inte hade pengar mer än på kortet. Aj aj. Men då sa han (minns inte vad han hette) "Men du, vet du. Jag bjuder på den här. Men sprid inte det bara." Och så gav han mig en cd. Gissa hur glad jag blev! Fy fan! Alltså... WAAH :D:D Sen snackade jag lite mer med Erik. Han var en trevlig prick. (:

This made my day.. my week! Totally! :D <3

------

Jag målade btw en zebra (<3) igår. OCh vet ni? Den blev assnygg! :D Är så jävla nöjd! Nu har jag blivit nöjd med två saker på två dagar. Vilket betyder att jag har överträffat mig själv! ^^ Får lägga in den tillsammans med fågeln nångon dag när skrivaren/scannern är ikopplad. :P

Kommentarer

Postat av: HuvaN

Publicerad 2007-11-07 20:43:47

Din zebra var underbar, btw

Postat av: Frida

Publicerad 2007-11-08 08:49:41

F*N vad avundsjuk jag är!!! Jag vill också se dem, så typiskt att de var tvugna att spela just den här onsdan :`(

Postat av: Killaah

Publicerad 2007-11-08 19:14:13

Kul att han sa att "sprid inte detta bara" och så skriver du det på din blogg xD, skojjsigt! :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela