My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

...and show us all what you´re made of!

Publicerad 2008-04-14 19:02:19 i Allmänt,

"Vem ringer?
När jag vakna i morse
Kom allt tillbaks till mig
Jag sa till mig själv
Att jag aldrig skulle behandlat dig så
Och när du vänder dig bort
Och begår ett stort misstag..."


Gissa låt Emma? :D

Sitter faktiskt och lyssnar på Darins första album. Och jag inser att jag faktiskt inte ångrar att jag var ett fanatiskt Darin-fan tillsammans med Emma. För fy fan vad kul vi hade! Saknar tiden lite faktiskt.

"When I met you first time baby
I felt like I knew ya
When I get That feeling girl
I will rum right to ya"

Visst om alla hatade oss för att vi gick runt i skolan och sjöng på hans simpla låtar hela dagarna. Men som om vi brydde oss!

"People tell me that
I just day dream and waist my time
But there´s really
Nothing there´s gonna change my mind
'Cause I'm doing just fine"

Om jag berättar för folk att jag har varit värsta fanet så ändras deras ställning till en på något sätt. Plötsligt är man en liten skitfjortis som man kan tracka ner på. Men. För det första: Det var ju ett ganska långt tag sen. Och andra: Vafan behöver DU bry dig om vad för musik jag lyssnade på? (Eller vad jag lyssnar på för övrigt)

"I heard you're doin' dirt
Digging someone else
Making such a mess
You're burying yourself
I heard you're doin' dirt
Why don't you come clean
Oh girl it's gonna hurt
When I wash my hands of you"

Och om ni tänker säga någto som inte gör mig glad, så kan ni lika gärna hålla käften. För jag är inte intresserad.
Punkt.

"Why not president, be a dreamer
You can be just the one you wanna be
Police man, fire fighter or a post man
Why not something like your old man
You can be just the one you wanna be
Doctor, actor, lawyer or a singer
Why not president, be a dreamer
You can be just the one you wanna be"

---

Tillägnat Emma:

"Some way some how
I gotta do this, girl
I guess the right time is now
I'ma give it a whirl
If u bounce me back
Then at least I tried
And if I get a date
That would be alright
L
A
U
R
A
Laura
Do you feel me"

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2008-04-17 23:12:37

Alltså, du är bara bäst. Bäst, bäst bäst! Älskar dig. VI TAR INGEN SKIT!!!

Postat av: Killah

Publicerad 2008-04-17 23:13:51

Och jag gissa på "´Who´s Calling" ?? ;O x'D. Och tack för låten tillägnad mig :')

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela