My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Idag är det lördag

Publicerad 2008-04-26 15:29:14 i Allmänt,

Pastellkritorna glider över pappret och jag smetar ut färgen lite. Det blir inge bra. Fast en bra bild har jag gjort idag. Egentligen två. Den första var i akvarell, blått. Den andra var mörk. En grå människa i massor av svart och röd färg, som bara vill omsluta honom och äta upp honom. Det skulle nog vara skönast om den gjorde det.

Ingenting är precis vad det är. Det där röda och svarta. Och gubben är ingen mer än jag själv. Antar jag.


image10



---


The world is on your shoulders
The weight is crushing me
Now we're all getting older
Take it out on me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela