My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Ja, här stog det härliga till!

Publicerad 2008-04-08 18:59:20 i Allmänt,

Jag laddade just upp universums fulaste bild på BDB. Haha. Men jag är inte bitter, som Camilla säger. :D

Jag har inte en enda tanke på att plugga, radion inställd på 107.5, magen är mätt med blodpudding som jag slapp laga (det är bara Walle och jag hemma), Walle sjöng med till "Don't blame it on the boogie", jag funderar på att tjocka i mig lite popcorn för en gångs skull, kanske ändå skriva lite CV, eller till och med göra spanska. Fan vad bra. Det ska jag göra!

Vad lätt allt blev plötsligt! Varför är det inte alltid såhär??

Kommentarer

Postat av: Mill

Publicerad 2008-04-13 15:21:44

Det är bra att du inte är bitter, min vän. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela