My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

pajiferbbvlaqååasfnbaqäpwgb... ungefär så.

Publicerad 2008-04-22 16:30:01 i Allmänt,

Ont i halsen. Hosta. Huvudet håller på och sprängas. Och varje gång jag andas vill jag bara hosta upp mina lungor. Å nu har jag feber också. Tacksamt.

Orkar liksom inte med livet just nu. Det är för mycket som ska göras. Inte bara måsten, som typ läxor, utan även folk som pushar en, saker man borde göra för man lovat, saker man vill göra för att må bra, saker ska göra för att andra ska må bra... Allting är för mycket. Hela tiden. Alla tror man orkar så jävla mycket hela tiden. Men ska jag berätta en sak? DET GÖR JAG FÖR FAN INTE.

Jag skulle bara vilja åka upp till Öjarn en vecka eller två. Så slipper jag den här skiten. Bara bort med den. Nu.

Och plus att HuvaN ringde och sa att vi har nationella i spanska i morgon. Jag som trodde det var på torsdag. Fuck fuck fuck, jävla kukfitta. Jag orkar inte. Jag tänkte ju vara hemma i morgon för att bli av med febern. Men icke.

Dessutom blinkar lampan lite i badrummet när den är tänd, vilket gör att jag om möjligt, får ännu mer ont i huvudet.



"Leave now, and never come back!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela