My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Syyk

Publicerad 2008-04-23 08:46:11 i Allmänt,

Hemma idag. Feber och hela baletten. Tänkte gå på bilden först, för vi ska hålla på med tröjorna till Miljögalan som är i morgon. Men jag vill ju inte smitta någon, så jag stannar hemma. Och så har jag nationella i spanska i morgon också. I tre timmar. Jättekul om ni frågar mig.

Ja, det här blir man ju inte speciellt glad av. Men som tur är har Star FM kommit, som påminner en om den gamla goda tiden... Det var sannerligen bättre förr.

"De bästa låtarna från de störst artisterna. Det här är Star FM, 101,9."

70-, 80- och 90-tals musik. Fattar ni? 90-tal! Vår tids musik har blivit en radiokanal! DÅ är man gammal. Det är nästan så den räknas som en genre snart.

Jag borde vara snällare. Egentligen. I alla fall mot vissa. Det känns som om jag har ingen tid någonstans till att träffa de där människorna. Så vad händer då? Ja, då tröttnar väl de tillslut och tänker att "Nej, My är det ingen idé att lägga tid på. Hon vill ändå aldrig träffa mig." Vad fan ska jag göra då? Jag försöker verkligen, gör så gott jag kan. Men när jag gör det i allt kommer ju någonting tillslut att skita sig.

Och nu kom Apologize på radio. Den är såå uttjatad, jag vet. Men jag kan inte hjälpa att jag älskar den. Den är verkligen så sjukt bra.

Det är i alla fall fint väder ute. Jag borde gå och handla.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-04-23 09:16:52

Jag tycker att du är snäll...

Postat av: Frida

Publicerad 2008-04-23 19:06:55

Ups and downs

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela