My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Kombinera

Publicerad 2008-08-17 00:18:02 i Allmänt,

Det händer alldeles för mycket saker nu för tiden. Det blir liksom svårt att hänga med ibland..

Hur ska man veta vad man vill? När det känns nytt och kanske lite läskigt, men ändå på ett positivt sätt. Hur ska man veta att man väljer rätt? Att man verkligen vill det man gör. Mamma sa det en gång: "Men My, gör bara sådant du verkligen vill göra. Varken mer eller mindre." Och det är precis vad jag försöker göra också. Men som en kär vän en gång sa: "Det är bättre att ångra något man gjort, än att ångra något man aldrig gjorde."

Sedan gäller det att kombinera dessa två, så det blir det man verkligen vill och känner. Hittils tycker jag att det har gått ganska bra. Men i framtiden då?

Ofta tycker jag att jag har allt jag behöver. Men såklart finns det ju ett litet hål. Till en början litet, obetydligt. Men med tiden växer det, liksom tänjs ut, det där hålet där den där personen ska vara. Var är du någonstans?

Och nej, jag ska inte fega ur nu. No more. Take it or leave it.

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2008-08-17 12:49:07

DET ÄR BRA MY! Go for it :D ^^

miss you <3, puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela