My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

EOS <3

Publicerad 2008-12-18 15:38:51 i Allmänt,

Alltså. Jag älskar EOS-gruppen. Jag älskar EOS-gruppen.

(Här är en liten del av den under dagen idag. Sjukt ful bild egentligen, men jag älskar den.)


Det är ganska konstigt egentligen hur så slumpmässigt utvalda människor kan bli en så otroligt mysig grupp. Jag ville verkligen inte gå hem idag. Jag ville inte lämna klassrummet, ta av mig sockorna och sätta på mig skorna och bära iväg alla saker som hört till oss under de här två veckorna. Det gick likson alldeles för snabbt nu i slutet. Plötsligt var föreställningen över och allt vi jobbat så hårt för var förbi. Och i morgon slutar vi skolan.

Gud vad jag låter sorglig nu. Såklart jag är skitledsen för att allt bara tar slut nu. Men samtidigt är jag så lycklig för att det hela blev så bra. Och då tänker jag inte bara på föreställningen, utan sammanhållningen i gruppen och att alla kom så himla bra överens.

Vi hade julklappsutdelning idag också. Alla (förutom Simon och Matilda) hade med sig ett litet paket, som blev randomutdelat så alla fick något litet. Jag hade med mig ett litet jättesött paket. ^^ Som för övrigt innehöll en liten fingerdocka av en apa. Den fick Pauline. :D Jag fick Siris paket: komdomer! Haha! xD

     

Jag har faktiskt hur mycket som helst att skriva. Och hur mycket bilder som helst att ladda upp. Men jag tror varken att jag orkar eller att ni orkar titta på dem. ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela