My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Bildprojekt

Publicerad 2008-12-04 13:36:01 i Allmänt,


Ja. Här har ni ett utkast till mitt projekt i bilden som vi håller på med nu. Nu äntligen känns det som att min idé är vettig och går att genomföra. Först hatade jag ju bara uppgiften och ville inte ha något med den att göra. Fast det var jag ju tvungen att ha. Så det var bara att bita ihop, och här sitter ja nu.

Lalalaa. Snart kommer ElinPelin tillbaka från fikat med sin mamma och då ska jag hjälpa henne med spanskan. Reflexsiva verb. Mm, mämiä. Sedan blir det utvecklingssamtal och öppet hus för skit93:orna. Jiihaa!

Nu du Max ska jag kolla vad den där låten heter som du ska lära dig på trummor åt mig. Om den inte är för svår. (: Och det är två Mustasch-låtar, Forever Begins Today och I Am Not Agressive. Stört bra. :D

Kommentarer

Postat av: Huvan

Publicerad 2008-12-04 19:57:17

hahaha så jävla snygg



(Tror det blir roligare om du leker med muffinsen i ps så att den inte ser så tecknad ut, if you know what I mean)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela