My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Dagens

Publicerad 2008-12-03 22:29:55 i Allmänt,

Sa nyss godnatt till Walle och han undrade vad jag skulle göra nu. Jag funderade lite och sa:
-  Jag borde göra engelska... fast jag orkar inte.
Walle svarar då:
Jo My! Du måste! För det är bättre att du gör den idag än i morgon! Gör din engelska nu!
Det var precis vad jag sa till honom igårkväll om hans spanskaläxa.

Så alldeles nyss när mamma ropade något svarade jag bara att jag inte hörde och att jag gjorde engelska. Då hör jag Walle ropa från sitt sovrum, som han har dörren stängd till:
-  Bra My!!

GulleWalle. <3
Han kan verkligen konsten att både förhöja och förpesta sinnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela