My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

^^

Publicerad 2008-12-10 23:16:37 i Allmänt,



(YES! Lyckades ladda upp tomtarna! :D)

Satt i alla fall och limmade och sydde ihop tre små tomtar som jag ska ge till mormor och Pelle i julklapp. (OCh jag som skulle göra klart engelskagrejen som skulle lämnats in i fredags.) Walle skulle göra två tomtar också, men ahn tröttnade ju ganska snabbt. x) OCh när jag satt där och höll på, åt en lussebulle och drack mjölk, lyssnade på mysig musik, så kändes allting bara så jävla najs. Jag kände mig faktiskt genuint glad. Och det må jag säga, det var länge sedan.

Hela glad-feelingen byggdes väl upp också under dagen i och med projektet och Coldplay. Hela dagen har bara varit helt underbar!

Tänk om man alltid fick gå runt och vara såhär glad? Då skulle världen inte vara så tråkig längre. :)

Det var som när jag kom hem från Emma när jag färgade håret sist. Jag missade ju bussen och kom försent till middagen för jag fick gå hem. Det var så jävulskt kallt, jag hade jättebråttom, och jogga är alldeles var ju alldeles för jobbigt. Så jag hoppsade hela vägen hem. Hoppsade. Och då kände jag mig sådär glad. Faktiskt lycklig.
Väl hemma, berättade jag om min hemfärd och hon svarade:
-  Ja. Allting blir ju faktiskt mycket roligare om man hoppsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela