My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Snipp,snapp, snut, så var skolan slut

Publicerad 2008-12-19 19:30:03 i Allmänt,

Mamma ville egentligen inte att vi skulle ha någon gran i år, med tanke på att vi ska åka till Finland på måndag. Men så ringde hon idag och sa att de sålde smågranar på Slussen. Så jag åkte dit och köpte en gran som gick mig ungefär till bröstkorgen. Nu står den här hemma, lite halvt pyntad. Jag får lov att fortsätta i morgon. :)

Jag träffade HuvaN i morse på tunnelbanan. Och som vanligt kollade alla lite snett på oss när vi började babbala på. HuvaN var tydligen jätteglad för det hade stått en massa roliga saker i Sthlm City idag. Vi bestämde också att vi ska åka till Junibacken i morgon. Det blir mysigt. ^^

Skolavslutningen i kyrkan idag var faktiskt också mysig. Otroligt nog. Och danstvåorna dansade till Apocalypticas Nothing else matters. Det var jetebraa. ( :

Nu återstår bara frågan: Vad ska jag göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela