My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

.

Publicerad 2008-12-20 03:40:47 i Allmänt,

Jag kommer förstöra det här också. Jag vet det.
Frågan är ju då:
Är det värt ett försök i alla fall eller är det bara waist of time?

Hur får man folk att förstå sådant man inte kan sätta ord på? För hur man än försöker förklara blir det bara fel. Fel fel fel.

Egentligen skulle jag vilja sätta mig och titta på Pocahontas nu. Men eftersom jag ska orka gå på Junibacken i morgon ska jag lägga mig. Vi ska se Pippi-föreställningen klockan tolv. Och man får bara åka sagotåget en gång! Annars kostar det tydligen 20 kronor extra.

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-12-20 12:56:19

Det är väl alltid värt ett försök?

"Waist of time" = "tidens midja", för övrigt. =)

Postat av: Huvan

Publicerad 2008-12-20 16:08:49

FAN VAD DU LJUGER! DU GICK OCH SOV VID FYRA OCH INTE TVÅ! INTE SÅ JÄVLA KONSTIGT ATT DU INTE VAKNADE I TID! <3

Postat av: Emma

Publicerad 2008-12-22 01:11:28

Klart du inte kommer sumpa det!

Jag tror och hejar på dig min lilla finne (det där lät inte mysigt xD).

Det är alltid värt ett försök gumman! Vad har du att förlora?! Tid (?), som annars skulle gå åt att tänka på hur dålig du var som inte ens försökte?

Älskar dig min sockertopp <3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela