My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Nu blev det kvällen!

Publicerad 2008-12-01 22:37:09 i Allmänt,



Too blind to know your best.
Hurrying through the forks without regrets.
Different now, every step feels like a mile.
All the lights seem to flash and pass you by.

So how's it gonna be?
When it all comes down you're cycling trivialities.

---

Sitter nu och pluggar matte med José González och mamma som spelar saxofon i bakrunden. Väldigt mysigt med mammas saxofonspelande. Det var ett par år sendan man hörde det. :) Men jag börjar först nu förstå vad det här med derivata verkligen handlar om. Känns hur bra som helst, trots att provet är i morgon. Borde i alla fall klara VG. Annars blir jag sur. Om jag hade gjort läxorna under terminen hade jag kunnat ligga på MVG. Men icke.

Och jag öppnade första luckan i min fina chokladkalender idag. ^^ Det är Spiderman på! :O Köpte en med Wall-E på till Walle. Haha. :D (tyvärr har jag ingen bild på den)

 

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-12-01 22:52:48

Jag har också en chokladkalender! Och nu är jag gammal nog att vara så pass disciplinerad att jag bara äter en chokladbit per dag (än så länge) :D :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela