My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sms från HuvaN

Publicerad 2008-12-09 23:13:09 i Allmänt,

Mamma:
-  Släck lampan när du går och lägger dig.
-  Vilken lampa? Nejmne titta, hade vi en sån också. Men oj vad mörkt det blev. Hoppsan nu gick jag in i väggen också. Vem pratar jag egentligen med? Jag praatar med mig själv förstås. Alltså jag är helt otroligt.
-  Suck...

Fatta att hon verkligen pratar högt för sig själv också. Alltså förlåt HuvaN för att jag lägger upp det här. Men vafan.
Hahahah.

Kommentarer

Postat av: gissa

Publicerad 2008-12-10 11:13:47

Jag bjuder på den :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela