My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Halleluja

Publicerad 2008-12-16 22:44:09 i Allmänt,

Var och såg Twilight med Jessica och LisaFisa. Helt jävla underbar. Grät också som ett as. Vet inte riktigt varför, men tårarna bara forsade ner! Jag har egentligen inte så mycket att säga om filmen. Men jag tycker verkligen man ska ha läst boken innan man ser den. Och Edward är inte så jävla snygg som alla säger. Det är charmen.

När jag kom hem ville jag bara dansa. Och trippa omkring. Jag vet inte varför, men jag var bara så otroligt glad! Fick faktiskt ett par sneda blickar av mamma som pratade om jobb i telefon och jag hoppade omkring till Vivaldi.

Och nu är jag bara allmänt jobbig, sådär så det börjar bli lite för mycket. Jag vill bara att mamma ska gå och lägga sig så jag kan gå ner och kolla på Titanic som går på trean. Mamma dampade verkligen på mig när jag satte mig för att kolla på den. Så när hon sover kan hon inte säga något. Mihihih. ^^

Fyfan vad jag onte orkar med mig själv just nu. Jag vill bara hoppa omkring, och samtidigt bara ligga i en liten hög på golvet. Springa ut naken och göra en kullerbytta på gräsmattan, eller öppna alla luckor i min chokladkalender och kasta chokladbitarna på Walle som ligger och sover. Eller sätta på Mozart jättehögt, så alla blir jättesura. Eller bara ligga och stirra i taket i min säng. Bada bastu och kasta jättejättemycket bad tills jag inte kan andas. Alltså, jag kan komma på hur många saker som helst! Bara jag slipper mej själv ett tag.

Kommentarer

Postat av: Isabellür

Publicerad 2008-12-30 20:53:46

Haha, så var jag igår, problemet var bara det att jag stod på Sluusen o väntade på tunnelbanan. Fick hålla mig för inte hoppa upp o ner på stället i ren extas. Hade kunnat hoppsa-studsa hela perrongen fram

skumma tjejor vi é ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela