My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

ZzzZZzzzzZZzzz

Publicerad 2008-02-03 13:14:36 i Allmänt,

Jag måste sova mer. Mycket mer. Egentligen borde jag ha sovit till tre-fyra idag för att ta igen veckans sömnbrist och dessutom att jag la mig halv fyra igår (i morse). Men jag gick upp kl 10. Förjävligt. Jag slängde i mig en macka och sedan gick jag och handlade. Väl tillbaka i lägenheten tog jag en dusch och började sedan försöka beta av min enorma läxhög, i alla fall den delen som är tills i morgon.

Det snöar ute nu. Jättemycket. Jag tror jag ska ta en sväng ut om en stund. Även fast jag inte har tid. Det är såna där stora fluffiga snöflingor, som man alltid brukade fånga i munnen i lågstadiet. Det är nästan så att jag måste göra det. Bara för att lixom.

Men jag har inte tid. Jag kan inte gå ut, jag kan inte sova, jag kan egentligen inte gå på dansen idag. Men jag ska. Jag orkar inte plugga. Jag drar en powernap, sedan en promenad och sedan går jag hem, äter middag, drar och dansar.

Fiiint.



Nästan så man borde tatuera "bajs" under foten, på fotsulan.

Kommentarer

Postat av: Patricia Klinteberg

Publicerad 2008-02-03 13:23:06

Hoppas du får en bra söndag! :]

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela