My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fortune cookie

Publicerad 2008-06-04 11:05:41 i Allmänt,

Sista bildlektionen idag. Sorgligt. Fast det betyder ju att vi snart har lov, vilket verkligen behövs. Det enda jag gör numera känns det som är att spatsera runt som en jävla mumie utan tanke eller handlingskraft.

Istället för att ha lektion gick ju ut i parken och fikade. Av Madelene fick vi då varsin forune cookie, och min löd:

"Find release fron your cares and you have a good time"

Den hade läskigt rätt.
Förhoppningsvis kan jag komma ut ur det där jävla mumieskalet och börja leva igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela