My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Segt

Publicerad 2008-03-10 12:17:07 i Allmänt,

Alltså. Nu hinner jag ju inte blogga längre. Jag hinner ingenting. Jag hinner inte sova. Jag hinner inte träffa alla människor jag vill träffa. Jag hinner inte ens göra läxorna. Och om jag nu skulle hinna, så skulle jag inte orka. Lite vila måste man ju ändå få! Eller hur?

Gjorde en att-göra-lista i helgen. Den blev störd. Och då var det ändå bara skolsaker. Sedan återstår allt annat som att plocka undan kläder, dammsuga, spela piano. Hitta sommarjobb! (Ingen som har något tips på sommarjobb?)

Jag orkar fan inte. Allt är så jävla segt och jobbigt och har totalt tappat färgen. Helt färglöst. Hela skiten.
Men det löser sig nog. Som Camilla säger. Det löser sig.
Antingen ut eller in.

Kommentarer

Postat av: HuvaN

Publicerad 2008-03-10 19:35:39

Fett jobbigt att både du, jag, Elin-Pelin och Frida bloggar om att skjuta skallen av sig för att skolan är kukfittig (btw, hur ser en kukfitta ut? O.o)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela