My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Natten går tunga fjät...

Publicerad 2008-05-05 19:20:18 i Allmänt,

Jag var och handlade för ett tag sedan. Köpte lite blodpudding, coca-cola till torsdagens nationella prov, lite annat tjockt, och så två PowerRaid, som tilskott till nattens koffeinintag. Och borta som jag är nuförtiden så glömmer jag PowerRaidarna i affären! Det är så typiskt mig! Jag orkar snart inte med mig själv. Jag är bara en förståndhandikappad ungjävel som resten av science, som Peter skulle säga.

Walle går just nu runt och sjunger Sankta Lucia, fast med egen text. Ungefär såhär:
Jaaaag viiiiill ha en glaaass, ooooch jaaaag vet inte vad My tycker om deeeet. Baaaajsaaaa meeeraaaa, deeeet ääär så braaaa.... (och så håller han en liten paus och vänder sig mot mig) My, får jag ta en glass??

Natten kommer bli lång. Och koffeinpillrena kommer än en gång göra min SO. Helt otroligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela