My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

<3

Publicerad 2008-11-09 21:00:22 i Allmänt,

Igår skulle det vara filmkväll hos HuvaN. Men när jag kommer till centralen och träffar tjejerna (Elin, Lovisa Frida och HuvaN) visar hon en schal och säger:
-  Kolla min nya schal, My.
Och plötsligt har jag en bindel för ögonen och musik i öronen för att inte veta vart jag är eller vart jag ska. Så jag blir ivägsläpad på både tunnelbanor och bussar och hamnar tillslut på restaurang. Gullepluttarna bjöd mig alltså på födelsedagsmiddag. <3

Senare på kvällen stack jag förbi Maxi, där det var några till. Det var också trevligt, för det var ju ett tag sedan. :)

Kommentarer

Postat av: HuvaN

Publicerad 2008-11-09 22:07:03

Har du tackat din mamma för att hon gjorde kvällen möjlig? ;>



Besserwissern säger: Sjal stavas med SJ och inte med sch.

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-11-09 22:15:25

Haha det tänkte jag också påpeka >:D

Postat av: HuvaN

Publicerad 2008-11-10 14:11:50

;>

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela