My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Freddepedde

Publicerad 2008-11-11 19:23:28 i Allmänt,

I söndags efter mitt lilla släktkalas var Fredrik kvar och ät middag med oss. Fredrik (eller Freddepedde som pappa säger) är 7 år, tror jag, är min syssling och väldigt hyper. Han satt hela middagen och berättade alla sina roliga historier han kunde. Och gud så vi skrattade! xD Här är en av de historier vi jag och pappa skrattade mest åt:


"Det var en gång en tysk och en rysk och en kines som skulle tävla om vem som kunde vara längst inne i den håla där Snoppätardraken bodde. Tysken gick in först och kom ut efter fem minuter och skrek:

-  Aj aj! Min snopp!

Då var det ryskens tur att gå in. Han kom utspringandes efter tio minuter och skrek:

-  Aj aj! Min snopp!

Då gick kinesen in och var inne i hela tjugo minuter. Men då kommer draken utspringandes och skiker:

-  Aj aj! Min Tand!

Kinesen springer skrattandes ut någon minut senare och säger:

-  Ching chang chong, min snopp den är av betong!"

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-11-13 14:27:12

HAHA, den där var ju faktiskt mest dålig, men det är väl det som gör den rolig -__-

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela