My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

I sjutton år har jag nu levat mitt liv

Publicerad 2008-11-02 01:00:20 i Allmänt,

20 minuter inna tolvslaget säger Conne att han ska minsann vara först att gratta mig. Och mycket riktigt. Precis på tolvslaget kommer ett "GRATTIS :D:D:D". Och en halv sekund efter kommer en hel jävla konferens med folk från lägret som säger grattis och Ruffsi ringer med några apor och sjunger.

Ja. Sweet seventeen. Grattis på mig. Och grattis Benny, vilken tid du nu föddes, hah.

Walle kom och kramade mig godnatt och sa nöjt:
Du kommer få världens bästa presenter i morgon.

Jag hoppas dom inte väcker mig så jävulskt tidigt. Fast, vi ska ju trots allt till Ikea. :P

Sov gott :D



(nu blev det ju förstås en bild med den gamla hårfärgen, eftersom Emma har alla de andra :P)

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-11-02 02:49:25

Ut med det gamla, in med det nya! Herregud! :D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela