My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Livet leker

Publicerad 2008-11-01 21:51:09 i Allmänt,

Plötsligt blev allt så najs. Så jävla najs. Trots att det var pisskallt när jag skulle gå hem från Emma och förlorande känseln i benen. Trots att ja sitter hemma ikväll istället för att dra till Ruffsi. Trots att familjen klagar på mig att jag har för mycket saker utspritt i huset. Trots att jag fick diska efter maten.

Jag hoppsade hela vägen hem från Emma. Jag orkade ju inte springa. Och allt blir ju så mycket roligare om man hoppsar dessutom! Så jag satte lurarna i öronen och radion på 106,3 och det enda jag kunde höra då var den underbara musiken. Wünderbar.

Precis som nu. Fast nu är det Coldplay. Disken är klar, mitt hår är nyfärgat, jag ska göra ett collage i Palle. Mamma har flyttat ut matbordet till det nya rummet så jag får sitta här på golvet i köket. Men det blir mysigt. Jag har ju trots allt skidsockor på mig. Och för en gångs skull stanna hemma och bara vara. Jag måste ju vara fit for fight tills i morgon!

Och Emm, tack för ännu en hårfärgning. Blev hur snyggt som helst :D As usual ;) <3
( bilder hittar ni nog på hennes blogg http://www.bluice.blogg.se/.. i hope? (: )

---

Coldplay - Strawberry Swing

They were sitting
They were sitting on the strawberry swing
Every moment was so precious

They were sitting
They were talking under strawberry swing
Everybody was for fighting
Wouldn't wanna waste a thing

Cold, cold water bring me round
Now my feet won't touch the ground
Cold, cold water what ya say?
When it's such...
It's such a perfect day
It's such a perfect day

I remember
We were walking up to strawberry swing
I can't wait until the morning
Wouldn't wanna change a thing

People moving all the time
Inside a perfectly straight line
Don't you wanna curve away?
When it's such...
It's such a perfect day
It's such a perfect day

Now the sky could be blue
I don't mind
Without you it's a waste of time

Could be blue
I don't mind
Without you it's a waste of time

Could be blue,
could be grey
without you I'm just miles away

could be blue
I don't mind
Without you it's a waste of time

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-01 23:53:51

Svar; I KNOW! Älskar det, där ser man den gamla Darin på något sätt ^^, minnen <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela