My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Lördag

Publicerad 2008-11-08 15:31:23 i Allmänt,

Förlåt för det jobbiga inlägget igår, haha. :P Jag var helt uppslukad av reklamerna för Sony Bravia. Jag hoppas verkligen ni kollar på dem. En del av dem har ni väl sett på tv, men det borde finnas någon av dem ni inte sett. Den med studsbollarna har ni garanterat sett. Och den är ju helt otrolig! Att de slänger ner 250 000 studsbollar ner för en gata i San Fransisco. Och alla de där trådrullarna som de släpper ner för en av pyramiderna i Egypten. Helt sjukt. Tänk peronen som kom det där(och då syftar jag på alla de fyra reklamerna). Han måste ju ha störta fantasi ever! Alltså jag vill nästan köpa den där Sony-tvn, bara för att reklamerna är så jävla snygga :D





Här kommer länkarna igen :)
Studbollarna: http://www.youtube.com/watch?v=oP5J4W5GQ3w
Färgexplosionen: http://www.youtube.com/watch?v=oKV6dBvVDdA&feature=related
Trådrullarna: http://adsoftheworld.com/media/tv/sony_bravia_pyramid
Play Doh-kaninerna: http://www.youtube.com/watch?v=yqhaF02Aob8

Och jag lovar, ni kommer älska dem! :D

Kommentarer

Postat av: eliin

Publicerad 2008-11-08 17:09:44

ååååh jag älskar den reklamen !

Postat av: eliin

Publicerad 2008-11-08 17:09:57

ååååh jag älskar den reklamen !

Postat av: elin

Publicerad 2008-11-08 17:40:33

gu va bra =)

Postat av: Huvvv

Publicerad 2008-11-09 16:44:34

Den med kaninerna tycker jag är coolast. Fatta att de är gjorda i moddellera och det är tusentals fotografier för att de ska röra sig. Det är ju helt stört hur man orkar hålla på.

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-09 18:37:01

Svar; Haha ja kanske det, måste dock sänka den isf :P

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-11-09 19:22:29

OMG gravskändare! :>

Jag tycker också kaninerna är coolastmen de andra var också busiga, färgexplosionen gillar jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela