My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Måndag

Publicerad 2008-11-03 13:29:57 i Allmänt,

Så var skolan igång igen. Och jag har inte gjort ett piss under lovet. Trots att jag lovade mig själv att åtminstone göra matte och engelska. Men icke.

Så nu blev det plötsligt asmycket att göra. Så jag tog mig själv i kragen och skrev ut ett litet rutnät på ett papper som jag ska skriva planering på över fyra veckor. Pretty good, huh? :D Sen gåller det ju att fälja den också, men det är en annan femma.

Ralle kom nyss och börade diskutera om bloggen. Och vi kom fram till att jag missade mitt ettårs-jubileum här på bloggen. :O Det var den 24 okt, kl 22:27. Jag gjorde visserligen två inlägg den dagen, men jag kom absolut inte ihåg att det hade gått ett år. Ett år! Det är verkligen jättelång tid! Tänk vad kul det skulle vara om jag bloggade i flera flera år, och sedan gå tillbaka till de första månaderna och kolla. Hela mitt liv på en liten sida på internet. Ja hörni. Vad säger ni om det? :P

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-11-03 13:56:34

Will you still need me, will you still feed me,

When I'm sixty-four? :P

Postat av: Emma

Publicerad 2008-11-03 16:29:47

We're gonna be bloggers for life xD, haha x'D



<3<3<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela