My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Fredag

Publicerad 2008-10-24 13:55:19 i Allmänt,

Idag är det utklädning i skolan. Och självklart är jag utklädd! :D Folk känner knappt igen mig när jag går i korridorerna, haha! Lägger upp en bild senare, eftersom jag sitter i skolan nu.

Just för tillfället har vi digitalisk bild. Vi håller fortfarande på med affishen till Kulturcaféet. Här är så långt jag har kommit:



Men något är fel. Något fattas eller bör ändras eller flyttas på. Men vad?

Hjälp?


---


Monica Zetterlund - Mister Kelly   http://www.last.fm/music/Monica+Zetterlund/_/Mister+Kelly?autostart

Röken ligger som en dimma
när dom börjar spela blues
Klubben stänger om en timma
sedan flyr jag min kos
Du har suttit hela natten
och pysslat om din nya ros
med whiskey och med sodavatten
Det är dags för en blues

Mister Kelly, mister Kelly,
det är dags att sjunga blues
Mister Kelly, här är ringen
av guld och turkos
Ge den nu till flickan vid ditt bord
med samma ord som gladde mig
Säg henne att denna ring är gjord
specialgjord för dig
Mister Kelly, mister Kelly
det är dags att sjunga blues

Jag har sjungit på estrader
mycket sämre än den här
Jag har sjungit om Gud Fader
och om heta begär
Men jag var dig alltid trogen
Plötsligt börjar jag förstå
Någon måste lämna krogen
det är jag som ska gå

Mister Kelly, mister Kelly
det är dags att sjunga blues
Mister Kelly, här är ringen
av guld och turkos
Ge den nu till flickan vid ditt bord
med samma ord som gladde mig
Säg henne att denna ring är gjord
specialgjord för dig
Mister Kelly, mister Kelly
det är dags att sjunga blues

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-10-24 14:25:58

Jag tycker affischen ser bra ut som den är. Kanske öka storleken på texten lite, bara?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela