My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Höstlov

Publicerad 2008-10-27 09:33:55 i Allmänt,

Idag är det äntligen sol och blå himmel igen. Wünderbar. Om ett par timmar åker jag till Strömstugan och i morgon kommer även Jessica upp så ska vi vara där själva. Bada i baljan och leka runt. :) Ska blir hur trevligt som helst! ^^

Och självklart följer Palle (skissboken) med, även fast jag vet att jag inte kommer göra något i honom. Och det är jävligt synd. Det var helt enkelt bättre förr. Då jag sprudlade av idéer som bara var tvugna att bli nerkladdade i skissboken. Då den var mitt heligaste.

But I'll be back on onsdag. Ha det så bra tills dess folks. :)



---

Coldplay - Lost!

Just because I'm losing
Doesn't mean I'm lost
Doesn't mean I'll stop
Doesn't mean I will cross


Just because I'm hurting
Doesn't mean I'm hurt
Doesn't mean I didn't get what I deserve
No better and no worse


I just got lost
Every river that I've tried to cross
And every door I ever tried was locked
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the shine wears off...


You might be a big fish
In a little pond
Doesn't mean you've won
‘Cause along may come
A bigger one
And you'll be lost


Every river that you tried to cross
Every gun you ever held went off
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the firing starts
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the shine wears off
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the shine wears off
Ooh-Oh, And I'm just waiting till the shine wears off...

---

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela