My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

I morgon kl 10.00

Publicerad 2008-10-09 17:45:45 i Allmänt,

Jag anmälde mig häromdagen på Statist.se. Och så får jag ett mejl:

Hej,
Vi är ett castingföretag som förmedlar jobb inom reklamfilm, informationsfilm samt stillbildskampanjer i Sverige och även utomlands. Vi har allt ifrån statister, modeller, amatörskådespelare och professionella yrkesskådespelare.

Vi såg dina uppgifter på statist.se. och tycker att du skulle passa in i vårt castingregister. Skulle gärna ha med dig här hos oss så att vi kan förmedla jobb till dig i framtiden. För att komma med i vårt register måste man komma till vårt kontor på Södermalm för att ta bilder och fylla i kontaktuppgifter. Detta är kostnadsfritt och kan göras vardagar mellan kl.09.00-16.30,  tar ca 15 min. Det går bra att ringa hit  för att boka tid eller maila för att komma överens om datum. Du får gärna ta med vänner och familj för inregistrering.

Besök gärna på vår hemsida för att se vad vi gör för något:
http://www.coj.nu/

Ser fram ett höra ifrån dig!
Vänliga Hälsningar
Hedda, Lina & Jessica

Så jag kollar deras sida och ser en bild på ingen mindre än Milton! Vart eftersom bilderna ploppar upp och byts ut kommer ännu ett bekant ansikte upp. Och ett till. Viveka och Nick! De tre personerna brukar jag träffa när jag är uppe och hälsar på min gudmors familj i dalarna. De har nämligen stuor bredvid dem. Jag blir lite konfunderad men ringer och får tiden 10.00 i morgon för fotografering. Jag ringer till mamma och berättar och hon säger att det är ju mycket möjligt att det är Linas (Miltons mamma och Nicks fru) företag. Och mycket riktigt. Det är precis vad det är!

Snacka om otippat!

Kommentarer

Postat av: Simon-kun

Publicerad 2008-10-09 17:48:23

Ooooh, kul :D

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-10-09 21:01:28

My ska bli modell My ska bli modell My ska bli modell! :D:D:D

... vad var det jag sa? ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela