My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Utklädning :D

Publicerad 2008-10-25 17:50:03 i Allmänt,

Jaha. Så var det höstlov igen. Känns lite konstigt, känns som att det kommer för fort. Jag behöver liksom inte lov egentligen, jämför med förra året då jag var totalt utbränd vid höstlovet.

Igår var det utklädning i skolan och det var förvånansvärt få som hade klätt ut sig! Fast de som klätt ut sig hade ju spökat ut sig ordentligt. :) Min tanke var att jag skulle vara vampyr, men tänderna jag köpt var så jobbiga så jag orkade inte ha dem. Haha. Så jag blev nånting... annat läskigt. :P Folk kände knappt igen mig när jag gick runt i skolan. till exempel Christoffer pekade på mig och frågade vem jag var och Nicolle bara stirrade. Dessutom gick vi och fikade efter skolan och jag gick såklart utan att ha tvättat mig. Herregud vad folk kollade konstigt på mig! Haha, verkligen stirrade. xD Jag älskar att klä ut mig! :D

 

Här har vi ett par andra snyggingar ;D

      
     
     
     
   

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-10-25 19:54:47

Du ser läskig ut. Lite som du har en jättedålig dag och blöder näsblod etc :P

MonsterMy! :o

Postat av: Huvan

Publicerad 2008-10-26 11:55:29

Jag hatar att Hanna alltid kan göra allt med stil! Till och med Halloween-utklädnad å man ba "Woaw! Fan va fancy hon var idag då!".

Postat av: dans johanna

Publicerad 2008-10-27 12:32:59

hahahah as kul ju!! I vår skola va det bara 3:orna som klädde ut sig.. vi andra fick inte ens veta att vi skulle klä ut oss :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela