My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Lugia

Publicerad 2008-10-20 23:10:31 i Allmänt,

Ingen hämtade mig från dansen idag. Snyft. Så jag fick ta mig hem själv.

Men det var inga problem eftersom jag fått tillbaka min handfree (som pappa snott) :D Så jag satte på shuffle på walkmanen och börjar gå hem från bussen i blåsten. Och vilken låt kommer inte om Lugia's song, från den första Pokemónfilmen, Mew Two. Det är låten då Lugia uppstår igen, från att ha behämpats av de tre fåglarna som står för is, el och eld. Han uppstår då tjejen spelar sången på sin flöjt, och allt som varit is smälter och börjar grönska.

Hm. Vackert.

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-10-21 11:47:45

Pokémon-freak? ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela