My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Ny vecka. Igen.

Publicerad 2008-10-13 22:36:15 i Allmänt,

Jaha. Så har helgen passerat lika snabbt som de föregående. Och lika snabbt har även måndagens lektioner och danslektioner passerat. I morgon blir det matteprov, vilket jag fortfarande inte har övat något till. Jag borde ha koll på det mesta så det känns ändå okej. Dessutom slipper jag göra G-delen, eftersom jag klarat alla läxförhör.

Nu tänkte jag egentligen sätta mig och plugga, men det är lika bra att sova. Jag prioriterar faktiskt sömn inför ett matteprov än att sitta upp med massa tal halva natten. Sånt pluggande går ändå inte, för man är ändå alldeles för trött för att kunna förstå.

God natt folks. Önska mig lycka till i morgon.

---

Coldplay - Lovers in Japan

Lovers, keep on the road you're on
Runners, until the race is run
Soldiers, you've got to soldier on
Sometimes even right is wrong

They are turning my head out
To see what I'm all about
Keeping my head down
To see what it feels like now
But I have no doubt
One day, we are gonna get out

Tonight maybe we're gonna run
Dreaming of the Osaka sun
Ohh ohh...
Dreaming of when the morning comes

They are turning my head out
To see what I'm all about
Keeping my head down
To see what it feels like now
But I have no doubt
One day the sun will come out

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela