My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Torsdag

Publicerad 2008-10-16 07:14:34 i Allmänt,

Sitter nu och käkar frukost och gläden från igår lever fortfarande kvar. :D Jag ska dessutom använda min nya zebraschal idag. ^^ (Btw, så ser ni min spik i örat nu. För er som inte upptäckt den. :P)

Jag sitter och lyssnar på NRJ och gissa vilket låt som kommer?.. No Stress! Gud så glad jag blir nu! Den låten lyssnade vi nonstop på under lägret i Hamina i somras. Herregus vad vi dansade. :D Saknar alla. Jättemycket faktiskt.

Jag hade lovat att skicka Geisha till Irini, men har inte gjort det än. Hon bor nämligen i Grekland och där säljs inte Geisha. Haha, stackars henne. xP Men jag ska försöka få iväg det så snart som möjligt.




I don't wanna work today.. Ohoo.. I don't wanna work today!

Kommentarer

Postat av: FELICE - FASHION IS HOT OR NOT

Publicerad 2008-10-16 15:49:46

Fin blogg=)



KOLLA IN WWW.MODEISDELICIOUS.BLOGG.SE





Xoxo/F

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela