My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Urhhk.

Publicerad 2008-10-14 07:09:36 i Allmänt,

Klockan är 07:05. Om en halvtimme går min buss. Jag har fortfarande inte pluggat någon matte. Fast jag har insett att så kommer det heller inte bli.

Det värsta är bara att det är så mörkt när man ska gå upp. Det går inte. Mörker betyder natt, och det betyder sömn. Inte att gå upp och gå till skolan. OCh det värsta är att det kommer bara bli mörkare och mörkare och tillslut är vi där vi var för ett år sedan. Då solen gick upp vid nio och ner halv tre.

Jag vill ha ljus och värme!

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2008-10-14 09:03:06

Jag kan tända ett litet ljus för dig! <3 :D

Postat av: Emma

Publicerad 2008-10-14 15:21:36

DÅ ÄR VI TVÅ!!!!

Sörj med mig?



<3<3<3<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela