My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

You has it

Publicerad 2008-10-21 09:12:33 i Allmänt,

Idag regnar det = svarta kläder (tråkigt nog)

Men det betyder att jag får ha min tröja med döda robotkatter på! :D

                

Idag ska vi ha någon slags poängjakt som hela skolan ska vara involverad i. Elevrådet har alltså fixat detta. Men de flesta som jag snackat med säger att de tänker skita i den och plugga eller fika istället. Jag tänkte faktiskt först gå, för det kan ju bli hur kul som helst! Men om ingen annan går, då kommer det ju ändå inte vara något folk där. Så alternativt går jag och fikar med HuvaN och köper ett par skor jag spat in på SkoPunkten. :)

Vi får se hur det blir. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela