My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

<3

Publicerad 2008-09-03 14:49:51 i Allmänt,

Jag bestämde mig för att åka via Odenplan för att köpa en varm choklad på Espresso house för att pigga upp mig lite. Så ställer jag mig i kö och plötsligt kommer en liten dam fram till mig och säger:
- Åh, vilken fin tröja du har!
Jag blir lite förvirrad och säger bara tack som svar. Damen börjar prata på och frågar var jag köpt den och var affären ligger. Innan hon går säger hon än en gång:
- Åh, vad fin den var. Verkligen jättefin!
Jag vänder mig om mot killen bakom kassan med ett stort leende på läpparna och han säger blygt:
- Vilken fin tröja du har.
Vi skrattar lite och jag säger än en gång tack. Jag beställer min choklad och så frågar han:
- Vill du ha någonting att äta också?
Än en gång förvirring. Han var så bedårande gullig och så frågar han om jag vill ha något att äta! Förvirring! Jag blev lite småkär i honom faktiskt :) Han och damen gjorde min dag ^^

När jag kommer till skolan är det samling. Fredik och Jois står på scen och sjunger den berömda sången Störtlopp. Så gott som hela skolan är där och sjunger med och gör alla rörelser i refrängen. Underbar syn! <3

Sedan får Ruffsi sin fördelsedagspresent: MASSOR av metalgodis! Hon blir überglad ^^ \m/

Kommentarer

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-09-04 02:02:40

Men... Vad hände sedan!? Tog du något att äta? Eller vände du på klacken och sprang därifrån i ren panik? ;P

Postat av: Lina

Publicerad 2008-09-04 08:29:51

Sådana där personer är helt underbara! <3 :D

Postat av: Mill

Publicerad 2008-09-04 22:09:42

Espresso house nere i tbanan? Vet inte om det var samma, men vet att det jobbar en sjukt söt kille där. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela