My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Härliga makaroner

Publicerad 2008-09-14 13:45:32 i Allmänt,

Bäver: Ja men du kan få den för fem spänn, och så tar du me dig mig hem och lovar jag att göra kaffe till dig i morgon!
Jag: Men jag dricker inte kaffe..
Bäver: Men te! Jag kokar te!
Jag: Jag dricker inte te heller...
Bäver: Men makaroner! Jag kokar makaroner! Du kan inte säga nej till makaroner! Alla gillar makaroner!

(Konversationen ägde rum för cirkus ett år sedan)

Kommentarer

Postat av: Huvan

Publicerad 2008-09-14 19:18:18

Postat av: Huvan

Publicerad 2008-09-14 19:18:59

Haha, det där var så klockrent. Men vadå Bäver? Kallas han så? O.o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela