My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Mwahah.

Publicerad 2008-09-30 22:12:14 i Allmänt,

I morrn blir det bakning HuvaN! Fyfan va vi ska baka! :D
(kul att Pernilla skrivit Huvan på schemat och inte Rebecca xD)

fika

Vadå fin musik? xD


---


Månadens internskämt:

Huvan säger - Sa hon nej?
Jag - Ja...
HuvaN - Ja men jag menar sa hon "NEEEJ!" eller sa hon "neej... My..."
Jag - Nej, hon sa "neej.... My..."
HuvaN - Du får säga "förlåt.... mamma..."
Jag - Nej...
HuvaN - Jo.. förlåt... mamma...
Senare säger jag - Nu måste jag lägga på.
HuvaN - Neej... My...
Jag - Förlåt... HuvaN...

(OBS! Detta skall läsas med finsk brytning!)

Kommentarer

Postat av: HuvaN med stort EN

Publicerad 2008-09-30 22:47:22

Alltså så-jävla-bra. Jag DÖR. Nej....My....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela