My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Wöö.

Publicerad 2008-09-23 15:51:10 i Allmänt,

Jag orkar inte vara sån här. Jag vill inte bli irriterad på folk jag gillar (nej, jag tänker inte peka ut någon). Men jag kan inte hjälpa det. Jag lyckades i alla fall göra ett självporträtt i bilden i morse. Typ det enda jag lyckats med idag.

Idag har jag verkligen hatat allt och alla. Utan undantag. Jag vet inte hur det blev såhär, vet inte vad som hände. Walle märkte direkt när jag kom hem att jag inte mådde bra. Han frågade direkt:
- Har du haft en dålig dag, My?
OM jag har. Jag får heller inte vara hemma ikväll utan jag ska iväg på det där jävla studiebesöket på Musikhögskolan. Det kan säkert bli jättekul. Men jag orkar inte träffa alla människor och låtsas vara glad, intresserad och snäll. För jag är inte någon av dem idag.

När jag blir irriterad på folk är det värsta att det är såna små saker de gör som gör mig så sur. Och då blir jag ju sur på mig själv för att jag ens bryr mig om att irritera mig på det där lilla. Så det bygger upp allting och det blir värre och värre.
Tur att jag hade en kort dag idag säger jag bara.

Jag borde egentligen stanna hemma ikväll och ta det lugnt, ägna mig åt mig själv och Palle (skissboken). Och mamma. Hon kommer ju hem från Spanien ikväll.

Jag vill bara ha helg. Så jag slipper alla jobbiga människor. Förutom en, som inte är lika jobbig.

Kommentarer

Postat av: Killah

Publicerad 2008-09-23 20:46:34

Jag älskar dig iaf <3<3<3<3. Och man får ha dåliga dagar!

Postat av: Jolny

Publicerad 2008-09-23 23:46:51

Glad My är roligare My, men arg My är också My =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela