My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Musikalen

Publicerad 2009-04-21 10:37:30 i Allmänt,

Jag bestämde mig igår kväll för att inte söka roll till musikalen. Det var ju ett tråkigt beslut, men det var omöjligt för mig att lära mig det jag skulle lärt mig eftersom det har varit så mycket annat att göra. Så nu på morgonen gjorde jag endast intervjun till regiassistent och scenografi. Som förstahandsval satte jag dansen, som jag gjorde audition till förra veckan. Och det känns faktiskt som att jag skulle ha större chans att komma in på dansen än roll. Dessutom har jag ju Tanzania som jag vill åka till.

Men det här blir nog bra. Det känns bra i alla fall. Dessutom har jag mjukisbyxor på mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela