My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

RIP Jarl Alfredius

Publicerad 2009-04-02 08:46:37 i Allmänt,

Vet ni vem som har dött?
Jarl Alfredius

Programledaren Jarl Alfredius avled i dag. Foto: Ingvar Karmhed/Scanpix

Han dog i förrgår av prostatacancer, stackaren. Och jag måste nog säga att jag blev lite ledsen. Han har ju alltid varit med i Aktuellt och det var inte ens ett år sedan han slutade på grund av cancern. Han har arbetat ända sedan 19070-talet! Tänk de som verkligen växt upp med honom som jounalist och nyhetsankare, och helt plötsligt så är han borta.

Ja, jag kanske är lite fjantig. Men när ett helt land känner lite saknad efter en nyhetsuppläsare känns det ju verkligen som Jarl har lyckats med någonting.

Kommentarer

Postat av: Huvan med dålig humor

Publicerad 2009-04-07 13:25:00

19070-talet? Oj jävlar, han har alltså arbetat sig tillbaka i tiden? Inte konstigt att det börjar tära på kroppen efter 17060 år i branschen.

Postat av: Stimmitan

Publicerad 2009-04-07 13:32:12

Välkommen till www.torrhumor.com! Sveriges nya humorsajt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela