My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Sommarklänning

Publicerad 2009-04-19 16:38:39 i Allmänt,

Igår när pappa och jag var i Forum för att köpa födelsedagspresent till Walle (som för övrigt fyller tonåring idag) skulle vi in på HM och gick då förbi GinaTricot. Pappa kommenterade som vanligt att han tycker tjejen i reklamen är snygg och jag pratade på lite om kläderna. I skyltföntret stod ett par skyltdockor med blommiga klänningar och jag sa att jag måste köpa mer ljusa sommarkläder. Då sa pappa:
-  Vill du att jag ska köpa en sommarklänning till dig?
Så vi gick in och hittade en jättefin vid klänning, i ett gräddvitt linneliknande tyg. Och det var en riktigt bra tag sedan pappa bara köpte något till mig utan anledning.

Min pappa är snel.

Kommentarer

Postat av: Lina

Publicerad 2009-04-20 08:44:12

Snäll pappa :)

Postat av: Huv

Publicerad 2009-04-20 14:17:24

Nu är han ju inte tolv längre. Från och med nu är han "typ tolv" :O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela