My pieces, my entirety

Du vet inte vad du har innan du förlorar det

Söndag

Publicerad 2009-08-23 22:53:47 i Allmänt,



Coldplay på Stadion igår. Det var fantastiskt. Helt fantastiskt. Jag vet inte riktigt hur jag på ett kort och konsist sätt ska beskriva det hela så ni förstår. Ordet fantastiskt räcker inte riktigt till. Jag vill heller inte börja beskriva alla känslor, för då kommer det bli ett sådant långt inlägg som ingen orkar läsa ändå. Men jag får nog erkänna att jag fällde en tår eller två då Chris spelade Postcards from far away, sittandes ensam med sitt piano i strålkastarljuset. Och det var stjärnklart hela natten.

Det är nog fantastiskt vad musik gör med människor.

---

Sista sommarlovsdagen. Jag hoppas den blev givande. I morgon brakar helvetet löst igen.

---

Do you wanna come over and kill some time?
Do you wanna come over and kill some time?
Throw your arms around me

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

My

Här skriver jag om allt och inget. Ibland mycket, ibland lite. Ibland inget alls.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela